fbpx

< Powrót

Najciekawsze oferty pracy na rynku finansowym

Senior Operations Specialist

Pracodawca: Global fintech company
Miejsce pracy: Warszawa
Data publikacji ogłoszenia: 14 lipca 2021r.
What you will need to succeed::
  • Exhibit a performance driven mind-set and solution-oriented focus;
  • Have a solid background in IT;
  • Be an expert practitioner of project management disciplines and processes;
  • Demonstrate self-starter behavior with initiative and ability to prioritize and organize own work and that of others;
  • Adopt a creative and adaptive approach to overcoming problems;
  • Possess solid experience of progressive management underpinned by a track record of successful delivery of results within challenging timeframes;
  • Excellent verbal/written communication skills;
  • Polish language is a must;
  • English language is a must;
  • Contract duration 6 months from hire date with the possibility to extend and take over to a permanent contract;
Job Description and Essential Responsibilities:
  • Implement operations initiatives (e.g. new products and services, regulatory framework, customer retention programs, process improvement);
  • Ensure that processes associated with the service delivery are consistently executed, reviewed, communicated and monitored in compliance with regulatory framework, focusing on customer satisfaction;
  • Manage various projects to ensure efficiency, cost saving, consumer satisfaction, Front Office employee satisfaction at agent level while maintaining optimum service quality;
  • Provide support to Agent partners and the sales team to quickly solve service disruptions Contribute towards the development and optimization of sales support tools, efficiently managing Agent network database and perform and support database clean-up tasks on regular basis;
  • Ensure Network Agents are in full compliance with worldwide operating policies and service standards;
  • Experience in using operational excellence methodologies based on lean management and six sigma would be a plus;
  • Previous experience in project management would be a plus;
  • Additional Eastern European language would be a plus;
  • Solve operational challenges in relation to Agents in a timely manner, liaising with relevant internal departments (i.e. call centers, Technical Support Center, Compliance, Legal, etc.);
  • Embrace and assist in the adoption of functional initiatives that ensures Performance targets are set, managed and tracked, performance management/feedback is embedded, developmental areas identified and addressed, and a positive team mood and culture of 'results delivery' exits.

Uwaga, wysyłając formularz poniżej zarejestrujesz się jako kandydat/kandydatka w serwisie Związku Maklerów i Doradców (dalej: „ZMID”) z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sienna 93.2, 00-815 Warszawa. ZMID jest Administratorem Danych Osobowych (dalej: „Administrator”). W trakcie rejestracji Administrator będzie zbierał i przetwarzał dane osobowe w celu świadczenia usług na Twoją rzecz oraz utrzymywania naszych relacji z Tobą. Nasza Informacja o przetwarzaniu danych osobowych oraz o ochronie prywatności wyjaśnia sposób, w jaki zbieramy i przetwarzamy informacje na Twój temat oraz jakie prawa posiadasz w tym zakresie.


Aplikuj na to stanowisko




Za chwilę zarejestrujesz się jako kandydat/kandydatka w serwisie Związku Maklerów i Doradców (dalej: „ZMID”) z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sienna 93.2, 00-815 Warszawa. ZMID jest Administratorem Danych Osobowych (dalej: „Administrator”). W trakcie rejestracji Administrator będzie zbierał i przetwarzał dane osobowe w celu świadczenia usług na Twoją rzecz oraz utrzymywania naszych relacji z Tobą. Nasza Informacja o przetwarzaniu danych osobowych oraz o ochronie prywatności wyjaśnia sposób, w jaki zbieramy i przetwarzamy informacje na Twój temat oraz jakie prawa posiadasz w tym zakresie.


Zapewniamy poufność, Zespół Rekrutacji ZMID